ska snart däcka...

i min säng hade jag tänkt! Helt slut efter träningen med catten. Kan ju bara säga att hon var super fin, och hade sjukt mycket energi så hon visste nog inte riktigt vart hon skulle ta vägen. Hon hoppade jättebra verkligen, härlig att ha den känslan inför lördag eftersom träningen på skolan i tisdags med henne inte kändes bra alls!
ÄR inte alls förtjust i ettornas hopptränare så vet inte hur jag ska göra, vet inte om jag vill vara med på hennes träningar..
Ska försöka mmsa in en video sen hoppträningen!
Robbsan fick gå dressyren i skolan idag, han var jättefin... men lite ovant att han blivit så pigg som han är :')
Imorgon ska jag sova uppe på höglanda! Mysiga kväll med brudarna där, sen så är det ju tävling för mig och julia! Min lilla PL-tjej heheh <3
Har inte så mycket att skriva om förutom hästlivet, eftersom typ hela livet består utav stall och hästarna nu.
UPDATE: Jätte konstigt väder ute nu :S det blixtrar hur mycket som helst men det åskar aldrig. hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0