ojojoj någon måste bli nyttigare!

Jag måste börja äta ordentligt igen, slarvat en massa vilket resulterar till att jag har ont i magen nästan jämt. Inte bra!
Så istället för cola och mjölkchoklad blir det härmed isf cola och små tomater! haha japp , you heard me!
btw har precis ätit upp ett litet paket med tomater.
Måste lära mig ta hand om min kropp !
Såg Friends with benefits, sjukt bra film! Och Mila Kunis som spelar en av huvudrollerna, hennes kropp hade man nog inte tackat nej till;) Hon är inte över smal utan hon har fortfarande former. Men snygga!
Tyra Banks är också en som egentligen har lite kurvor men helt naturligt! också snygg kroppp!
Så byebye allt onyttigt, nu taggar vi det mer nyttiga livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0