livet rullar på

yes, det är väll klart att det gör.
Allt är lite rörigt nu, haha knappt jag orkar med mitt liv vissa stunder :')
TRivs super upp på höglanda, är nästan halvt inneboende ju, underbart!

Dock saknar jag mina fina vänner Robert och Jennifer, det var längesen vi träffades och umgick på det sättet som vi gjorde förr, tror detta beror mest på mig vilket inte känns helt okej...
Jag har nästan aldrig någon tid över, jag över planerar mitt liv något sjukt.

Sen så har mamma och pappas dator gått sönder, trevligt eller inte eftersom alla bilder och filmer är på den! Eller ah det är inte datorn som är sönder det är laddaren och datorn har ingen ström hehe... men min bror rensade och fixade till sin gamla dator så tack och lov kan jag vara inne på den. Gulligt av honom föresten!

Hästarna går väll fint, herre vad pigga dom är iaf! Fina fina hästar. hahah åh vad jag har blivit känslig...
till helgen blir det tävling alla dar, lördag med catten och Robbsan får gå på söndagen.

I Lördags hämtade julia, linnea, bea och moa upp mig när de var påväg till höglanda från annebergs station så jag hänge med liksom. Påvägen möter vi en älg. Seriöst jag dog ju nästan, fan en levande älg. Första gången i mitt liv visste inte vad jag skulle göra eller ta vägen. Har i mitt huvud planerat sen länge tillbaka vad jag skulle göra om jag mötte en älg, och det var att klättra upp i ett träd. Grejen var att det inte fanns några träd i närheten så det var ju helkört.
men överlevde i vilket falll....
när vi ändå är inne på "first time in life moments" kan jag ju tala om att jag började blöda näsblod för första gången i mitt liv idag. Fick smått panik och ringde moa och fråga vad jag skulle göra.

Kanske är det en sådan vecka att jag kommer stöta på saker som aldrig hänt i mitt liv tidigare, det vore rätt coolt ändå... sålänge det är positiva saker vill säga...

kan dra igenom min vecka med hästarna lite snabbt;
Tisdag;
catten går bommar på skolans hopplektion. Robbsan hopptränas på kvällen för Ewa.
Onsdag;
Lösgörande arbete på båda, lite chillridning på robbsan dock.
Torsdag;
Robby går dressyrträningen på skolan. Catten hopptränas för Ewa på kvällen antagligen.
Fredag:
Chillridning på catten, lite bara känna på henne inför tävlingen. Robby får ett lite hårdare pass.
Lördag:
Catten tävlas, robby lugnt lösgörande.
Söndag:
Robby tävlas , catten longeras?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0