Helgens tävlingar!

Tjofräs!
Tänkte bara skriva lite snabbt att jag är jättenöjd över helgens resultat!
I lördags var det ju tävling med Catten, i 1 meter var hon lite dragig, så hon drig väldigt mycket så koncentrerade mig på att få en fin runda, fick tyvärr ett tidsfel i omhoppningen. I 110 fick jag ett ner i grunden för jag la henne för nära en oxer. Denna rundan kändes ändå bättre än den första!
Med Robby igår hoppade jag två stycken LB;er (1 meter klasser) .
I första rundan fick jag ett ner i omhoppningen och i andra rundan fick jag två stopp på sista i omhoppningen. Det ser lite fult ut om man kollar resultatet att det står 21 fel i andra rundan på omhoppningen men det var alltså därför + massa tidsfel...
Jag är iaf jättenöjd med resultaten och jag hade en superfin känsla hela helgen!

Lägger in cattens rundor sålänge så kommer robby om några dagar xD
Catten 1 meter:
Catten 110:
Min lilla PL tjej från höglanda var med och tävlade i 1 meter och hon kom trea! grymt bra jobbast ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0