detta ska likna en rubrik

konstigt att rubrikerna på inläggen alltid är det svåraste! Finns typ inget jobbigare än att komma på en bra rubrik eller jo en sak... att få till en bra text till det hela också.

Fick plötsligt en känsla att jag bara ville uppdatera min blogg en massa dock kom jag inte på vad jag ska skriva om för mitt liv rullar på som vanligt, och då händer det inte så mycket som skiljer sig från dan innan...
Jag trivs sjukt bra i min skola och i min klass, vi har så otroligt kul tillsammans:')
Fast idag var jag klar i skolan rätt tidigt så efter att jag ridit Catten så kom pappa och hämtade mig så åkte jag och träffade nicole!
Vi gick och fikade på Espresso House och kikade i lite butiker på kungsmässan innan det stängde. Mötte även Evelina som vi gick med ett tag. Fick med mig ett linne och en väska hem.
Har kommit på att jag tycker det är mycket roligare att köpa typ kläder som jag vet hur jag kan använda det xD haha kanske låter konstigt men får typ en bild i huvudet "aha den här kan jag ju ha till dom shortsen" osv och så ser jag typ en hel outfit i huvudet. Dock är det mest festligare outfit jag får upp i mitt huvud... Lite blandad över det eftersom jag inte går i lite finare kläder nu för tiden för nu är det ju stallkläder som gäller dagligen typ!...
När jag kom hem satte jag mig vid datan och har faktiskt gjort klart 2 läxor som jag har, känns skönt att få gjort något... Började med en tredje men ska kolla lite mer på en lektion i morgon om vad det är jag ska skriva om...
Laddade över alla mina bilder från iphonen till datorn så tänkte göra ett inlägg med lite blandade bilder.
hm, det var nog allt jag hade på hjärtat (haha) , det känns iaf som jag fick skrivit av mig lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0