Sov upp på höglanda i natt, vi flyttade in...

img_8173 (MMS)

Sov upp på höglanda i natt, vi flyttade in Andreas säng till Julias rum så sov vi alls där, mys! Julia är och handlar nu så jag ligger i sängen och andrea spelar Sims. <3:D Ska hoppträna catten ikväll, ska bli kul! Hoppträna robby igår, det var första gången han hoppa på två eller tre veckor , om jag har räknat rätt. Han hade ett sjukt tryck i sprången vilket var kul! Undra hur han är om 2 veckor ;) På söndag åker jag på praktik i två veckor! Ska bli grymt kul, åker tillsammans med adelina! Jag ska ta med mig catten men robbsan ska julia ta hand om medans jag är borta. Hörs senare bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0