skadad

Hej bloggen!
Jag är lite halvt invalid, eller det är nog bara så som jag känner mig...
Jag ramlade av Robby i tisdags och skadade mig ganska ordentligt i nedre delen av ryggen och min högra ljumske så det vart en sväng på sjukhuset den kvällen!
Nu äter jag massa tabletter så jag har inte så ont längre, vilket är bra!

Så det har ju vart lite lugnt på hästfronten som ni kanske förstår, dock red jag idag, hehe ...
Igår frågade jag Andrea om ville rida catten då jag tycker det är viktigt att hon rör på sig! Och Andrea red henne super bra och i slutet såg det riktigt bra ut!
Idag gick hon med på en longeringslektion som klassen hade.

Ridit världens skumigaste häst idag men det gick bra... hoppas jag. Ja det där med lugnt på hästfronten höll ju länge, eller?
Red Andreas lilla dumle! fick kämpa ganska mycket med att sitta ner då det som sagt vart väldigt skumpigt, hehehe....

Imorgon fortsätter vi när vi ändå är igång, en lärare kör ner mig och Adelina till Rigmor , vi ska hoppträna!
Catten åker på en hoppträning vilket nog blir toppen. Nästa helg är det ju KM, se efter det kommer sista tävlingen för i år, ni får reda senare på vilken det är!

Ska förövrigt också på bio med Bea i morgon kväll! Ska se breaking dawn för andra gången! åh vad den filmen är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0