tog mig en powernap..tydligen!

Haha! ja vaknade typ vid kvart över 6, fick lite smått panik då jag trodde det var torsdag när jag vakna...
Gick ner till stallet och fixade där och tog in Robby, sen gick jag (chockad) till kontoret och gjorde det jag skulle det. haha ! gött att få det gjort. Sen när jag kom hem fick jag värsta städruset här med och städade hela rummet efter helgen, välbehövligt!
Sen har mamma satt upp gardinerna och så¨fick jag röda ljusstakar , hur snyggt som helst!
Nu har jag itne så mycket skuldkänslor längre eftersom jag har gjort det jag skulle göra idag! It feels good!
Nu ska ja kolla tv och äta godis, hehehe

bild från helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0