ska strax sova

men först ska jag berätta om min dag!
Först skolan, den var rätt seg.. eller ah hela dan har egentligen vart seg även o jag vart med gottfolk! haha
Efter skolan åkte iaf jag och jennifer in till kungsbacka, där inne gick vi och testade massa kläder, köpte ett par byxor och skidvantar.
Vid , hm .. efter 4-5 kanske kom Robert, eller vi gick hem till han och mötte han , var där en stund och sen gick vi till kungsmässan för Robert skulle äta.
åkte hem vid halv 7, när jag kom hem gick jag ner till kontoret och jobbade i några timmar sen tog jag in min lilla älsklingsponny<3
När jag kom hem satte jag mig och fixade mina naglar, köpte även ett nagelgel-kit i kungsbacka som jag ska testa...det tog typ en och en halv timme att fixa dom haha.... blev rätt bra faktiskt! bara det att det vita kom lite långt in.. ;D 

haha kär i malins solglasögon<3
naglarna

Imorgon ska jag hoppträna sen så måste jag packa för på torsdag morgon klockan 5(!) åker jag tillsammans med ett härligt gäng nior (5 åttor?) till branäs! Ska bli hur kul som helst! Nicole ska ta hand om robbsan medans jag är bortaD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0