helgen

hallå! Har suttit med min so inlämningsuppgift som vi har tills på fredag, har inte alls mycket kvar nu vilket är super skönt! måste ju börja plugga inför nationella i NO nu, börjar få lite smått panik... känns verkligen inte som om jag kan någonting ;S
Jag har iallefall åkt på en redig förkylning, vilket suger!
Både Fredag och Lördags var jag så gott som utan röst... inte det bästa men har vilat upp mig under helgen och nu kan jag iaf prata!
Det var tänkt att vi skulle åka och köpa möbler till mitt nya rum i helgen, men det blir i morgon!
lägger in bilder på rummet när det är klart ! :D
nästa helg är det tävling ser verkligen fram emot! Det gick så toppen bra på träningen senast!
fina ponny<3
nu ska jag ha söndags mys haha ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0