Fettisdag / Internationella kvinnodagen / interationella pannkaksdagen

ojojoj, säger det här att vi tjejer är små tjockisar innerst inne ;)?
haha nejdå! Jag ska iaf ha semla det är ju standard, sen pannkakor får vi se.. 

Ska iaf träna ikväll och sen blir det nog att forsätta i rummet med alla möblerna och så... 
Det blir iaf senast natten fredag-lördag som det "invigs" haha! ;D 
då av mig och nicole! mysigt<3
Ska ju tävla på lördag, så då åker nicole med oss upp till Krk där phillsan står! ajah det är en annan dag;) 

Ska  städa mitt rum när jag kommer hem och sen måste jag plugga, har nationella i no nästa vecka! oshit..
JUSTE!  idag, första lektion så kollade vi på när en som heter Henrik dissikerade (stavning?) en bagge, vi snackar inte om en isekt utan ett får ! 
Det var ju inte jätte mysigt men vi fick se lungorna, hjärtat och typ olika muskler och vävnader. Kanske inte så intressant att veta men det kändes (och nu känns det äckligt att säga) men som en bra repition och man kom ihåg lite mer med hjärtat och lungorna haha och man lär ju inte direkt glömma det :')
Sen så har jag so som ska in på fredag! nästan klar men inte helt!
nu ska vi ha idrott ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0