söndagarrrr

usch, söndagar är så tråkiga! vaknade iaf vid halv 2... hehe.
sedan gick jag ut till stallet och gjorde allt klart, robby fick vila idag. På tisdag blir det årets första hoppträning! och till helgen ska jag upp och hoppa clear round på kungsbacka ridklubb, har inte bestämt mig om jag ska hoppa 1 meter på lördagen och 90cm på söndagen, får se hur det blir..
skolan börjar på tisdag! vet inte om jag egentligen längtat, vill bara få rutin på allt igen! ska iaf få nytt schema och lärare i vissa ämnen. längtar så sjukt till gymnasiet! dock är jag lite rädd för igår när erica var här med hennes familj, så berättade hon att hon fått hem brevet med inloggningsuppgifterna som man använder till sina val på indranet.se (?)
hoppas jag får mitt brev snart iaf!
imorgon blir det middag och bio med elin och elin! mysigt, längesen jag träffa elin..h ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0