Nu så..

..ska jag försöka skriva lite mer ordentligt, så att det inte blir ett sådant kort och helt ointressant inlägg. haha, inte för att jag kan garantera att detta blir ett intressant inlägg men vi får se!

Jag tror jag fortfarande är super glad ifrån helgen, för det gick så grymt bra med Robby på clearrounden! Allt kändes så perfekt och allt stämde! På lördag kväll kom Nicole hit och så sov hon här, så på söndagen när vi vaknade gick vi upp till Kungsbacka Ridklubb. Var där hela dan med Nicole, Emmy och Evelina, senare på kvällen var jag på kick off för ponny ryttare, vi snackade om tävlingssäsongen, om våra mål och hur vi ska hantera våran nervositet och resultatet på tävlingar.
Igår (måndag) var jag hemma, helsjuk typ... haha.
finns inte så mycket mer att säga om den dagen!

Idag! jo idag hade vi första nationella provet, och det gick bättre än vad jag förväntat mig, vilket var super sköönt! Sedan fick vi våra skoltröjor, haha vi som hade sådana problem med att enas över vad vi skulle ha blev iaf riktigt bra! :D

Hopptränade nu på kvällen också, han var väldigt stark men hoppade super! ser verkligen fram emot hoppträningar , tycker det är superkul!

På torsdag är det nästa nationella provet i svenska , del C har jag för mig... det är iaf den långa skrivuppgiften , den är jag mer oroad över. Att jag bara sitter där och inte kommer på vad jag ska skriva om, det får bara inte hända!

Det är några i nian som har fixat så att vi eventuellt kommer få åka till branäs vecka 12 eller 13! Sjukt bra "sista" minne! åh längtar! :D

det var väll allt jag hade att skriva nu! skriver när jag har mer att berätta! ciao <3

juste! haha jo... mina mobiler den senaste tiden har gått sönder, åh vad jag hatar mobiler ibland(!) men nu har jag iaf en ny och hoppas på att den håller bättre! D: så nu é ja klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0