godmorgon sunshines :D

Sitter här nu och käkar frukost, nudlar... yummie! :D
är på bra humör faktiskt vilket är skönt! Orkade inte blogga igår kväll för då satt jag med våran musikinlämninguppgift som jag måste bli klar med! Men dagen igår var iaf super bra!

Efter skolan tog jag ,jennifer och elin 25;an bussen hem haha skrattade sjukt mycket hela vägen hem..
Sen så chilla vi i soffan eller ah.. jennifer gjorde, jag satt med min musikinlämningsuppg. då med... sen vid 3 typ så stack vi till kungsbacka och åt och shoppade. Hittade en super snygg vårjacka som jag köpte och sen en vit bh, la även undan en jätte söt klänning!
Träffade viktor en snabbis sittandes på en bänk också!
Senare träffade vi Robert och Co, haha var med dom resten av kvällen typ :D






HHAHA kul på donken .. xD


Ikväll är det hoppträning, härligt! ska nog skritta och möta Nicole lite tidigare men ah vi får seeee :D
snart är det Göteborg Horseshow längtar sjukt! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0