fika, en ny vana?

Haft en fin och lugn dag idag! skolan va chill, vi gick igenom lite inför nationella provet i svenska del C , som vi ska ha imorgon! ska läsa igenom papprerna en gång till när jag ligger i sängen sen..

Efter skolan gick jag hem och fixade sedan allt i stallet, vid 4 körde mamma upp mig till Krk där jag träffade nicole söten! Va med när hon red och sedan gick vi och tog en fika!
haha , vet inte hur många gånger jag och Nicole har fikat nu, börjar kännas som om vi fikar minst en gång i veckan! haha mys!
Elin kom upp till Krk och sen åkte vi till ica maxi, jag köpte godis och cola inför i morgon! haha.
sedan hem och tog in robby.

min röst försvann nästan helt idag, kanske inte jättebra... men nu kom mamma med några äckliga halstabletter som ska hjälpa till att tabort bakterier och bedöva halsen lite...
hoppas nu detta går över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0