dagen!

Det känns som om det var ett tag sen jag bloggade ordentligt, vilket det var... men ni får ha lite överseénde för jag orkar helt enkelt inte just nu!
Men iallefall... idag vaknade jag och gick ut och red, kändes nästan som att jag gjorde det i sömnen..
vid kvart över 1 åkte jag, mamma och joakim in till kungsbacka för joakim skulle klippa sig och färga håret, så vi hann äta lunch innan. Medans Joakim klippte sig och allt det där.. så gick jag och mamma och kollade lite klädaffärer inne i innestan, hittade inget speciellt men mamma hittade en tröja/tunika. (haha det för jag gjorde när jag kom hem var att sno den osv...)
Gick och mötte Robert och Co typ, inte så länge men det var skönt att träffas eftersom det är nästan 2 månader(!) sedan vi sågs.
åkte sedan  hem och tog då mammas nya tunika (haha!) och bytte om sen gick jag och mötte jennifer, tillsammans vandrade vi vidare till elina där även malin var. Vecka 13 ska alla nior till branäs så vi samlar in typ extra pengar så det var iväg och anordna ett disco för de mindre, haha grymt kul.
Jag, jennifer, malin, elina, alfred och eric möttes vid idrottssalen och fixade i ordning allt, haha .
Hade grymt kul ikväll, din förtjänst jennifer! <3
blev sjukt sugen på att själv gå på disco och dansa loss som bara den! men det får bli en annan gång... ;)

outfit 1


Outfit 2





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0