cho bloggen!

Det är först nu och idag jag har haft tiden att sätta mig ner och skriva lite om dagarna, eller om vad jag gjort för de som inte vet...;)
Det är ju Göteborg Horseshow nu, så där håller jag hus! Har kommit hem runt 12 både torsdag och fredag. 
I torsdags var vi några stycken, tror vi var typ 4 eller 5.. 
Det hände en del, haha XD vi köpte en heliumballong och blåste in heliumet så vi fick konstiga röster sedan så fastna min väska i en annans stol...piiinsamt. De andra sakerna får ni låtsas att ni vet;) Vi flyttade iaf runt lite som vi själva ville haha... 
Men igår var det bara jag och Nicole, vi satt i vip lougen, hur fränt som helst! haha :D 
Gratis kakor och värsta roliga vakten som såg till att människor som inte skulle vara där inte kom in. Sen hade vi egen toalett, gött att slippa köa med alla andra 434 967 människor haha! 
Idag åkte jag in med Nicole och Elin men sedan mötte jag upp Maria och Co där inne och gick med dom. Vid 4 kom pappa och hämtade mig, Nicole och Elin så åkte vi hem.
Robby har fått vila i 2 dagar så idag var första gången jag red han, han kändes suuuper fin! Väldigt känslig, lyssnade snabbt både fram och bakåt. Jag försökte även att göra så små rörelser som möjligt för att han skulle vara extra uppmärksam vilket gick super! fina ponny<3
Kändes väldigt mjukt även om han bara gått i gräshagen i 2 dar.


LÄGGER IN FLER BILDER NÅGON ANNAN DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0