tjofräs!

Första gången på länge som jag känner för att krypa ner i sängen för att sova, riktigt trött i hela kroppen... nog med i huvudet och benen.
Idag åkte jag som sagt till kungsbacka och shoppade lite inför skolstarten som är på måndag!
Vi köpte ett par nya ridbyxor från equiline, KL strumpor,  en jacka, ett par skinnshorts från h&m och en klänning. Köpte även lite annat smått så som pennor, ett kollegeblock och sudd. och miniräknare för det stog på lappen frånSRG att vi måste ha, haha...
Fick mina nya stövlar idag också! härligt härligt.
När jag kom hem satt jag och slappa lite sen vid halv 6 gick jag ner till stallet och red robbsan , badade han och sen red jag catten. nice!
Imorgon ska jag upp tidigt och iväg till gråbo där jag ska tävla med robby! och på Söndag ska jag iväg med catten och tävla henne. mina fina hästar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0