tjaaaaa då!

Tjo bloggis! Sitte nyduschad här och tänkte beställt gbg horseshow biljetter eftersom jag hade ngt erbjudanade hehehehhe
men det funka inte:// fixar det imorgon innan jag går till skolan istället!
Igår var jag kvar i skolan till typ 10 så moa päron och bea skjutsade hem mig :D 

Hade första hopplektionen i skolan idag, catten var helt på. Ska testa ett nytt bett på henne så får vi hoppas att hon tar det lite bättre..
Till helgen blir det, eller ah.. torsdag och fredag har jag studiedag sen fredag ska jag tävla, lördag ingen aning (?) och sen på söndag blir det askim med robbsan.
Var och hoppträna med Han idag föresten! han gick som en liten klocka. duktig kille! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0