Söndag, Hemfärden!

Vaknade vid nio, alla skulle ju hem denna dan så många motorcyklar körde förbi och brummade på bra, så vaknade av det.
Marcus och Glenn åkte i förväg eftersom Marcus mc inte går lika snabbt som dem andra.
Tror ni inte att det börja pisseregna när vi skulle börja ta ner alla tält? jo självklart!
Men det gick bra iaf, men så ringde Glenn till Susanne och sa att marcus mc lagt av.
Så när allt var färdigpackat så åkte jag och Ela dit  marcus och Glenn var så bytte jag så jag fick alla marcus kläder, och marcus fick åka med Ela.
Så åkte jag bakom Glenn på motorcykeln och marcus i bilen med Ela till karlstad som ligger ca 5 mil därifrån vi va och hämtade en kärra/vagn som de fick lägga marcus mc i. Medans Ela och marcus åkte tillbaka för att hämta hans mc så begaav jag och glenn oss hemmåt på motorcykeln. Dom andra hade ju redan  åkt från campingen nu så vi tänkte att om vi kör på så kommer vi ikapp dom. Och det gjorde vi!
Så andra gången i mitt liv åkte jag motorcykel i hela 37 mil, haha det tog ca 4-5 timmar. Lagom ont i rumpen hade jag när jag gick av hemma hos nicole! hahahah
Men det var jätte mysigt och hade det hur grymt som helst!
Tre bilder från olika dar i Sunne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0