Onsdag i Sunne

Vaknade av att det var hundra grader idag med! Himla skönt  väder iaf!
Gick till vattenlandet denna dan med. Dock var jag nära att dö ett antal gånger på vattenlandet...
Skiträdd för höjder och naturligt vis skulle Angelica, Nicole och Ela lura upp mig i dom äckligaste! Fy.
Efter att Angelica försökt övertala mig i ca en kvart , tjugo minuter så åker jag ju iaf dessa! hahaha ....
Kan iaf säga att jag åkte alla utom fritt fall :D Väldigt bra för att vara mig! ;)
Brände mig lite till och blev väldigt röd... haha
hm.. Onsdags kväll , det hade kommit mer människor nu och jag tror vi var vid någon restaurang på kvällen och hade det trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0