Måndag

Vid två idag började jag ju skolan! Det hände inte så mycket, vi satt i ett klassrum och lyssnade när rektorn pratade om lite saker sen så fick vi tårta.
Imorgon börjar vi vid nio och sen slutar vi vid 2 har jag för mig!
Klassen verkar rätt go faktiskt så det kommer nog bli 3 grymma år!
När jag kom hem kollade jag lite Sex and the City, juste ... har ju inte sagt att jag kollat klart glee och nu har jag börjat kolla på Sex and the City istället.. är inne på andra säsongen;) haha
Sen åkte jag med pappa till ica maxi och köpte cola, beroende...hehehehe
Efter det red jag mina fina hästar, båda två fick gå ett lugnare pass eftersom båda har hoppat i helgen!
Nu ska jag kolla lite Sex and the City! see yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0