Lördag i Sunne

Idag sov jag riktigt länge, eller kanske inte så länge men efter frukost gick jag och la mig igen och sov till långt fram på dan då Nicole, Angelica och Ela kom och väckte mig haha ..
Gjorde oss i ordning och gick och kolla på lite tävlingar/lekar som dom hade på en grusplan som flera stycken var med i som hade motorcyklar. Det var tillexempel slowrace och fastrace. Putte och Marcus kom etta och tvåa i slowracet! grymt.
Sen gick vi "ungdomar" (haha) och åt själva vid en bowlinghall som ligger bredvid vattenlandet. Hahah var en full gubbe som satt vid ett annat bord själv som var huuur packad som helst som typ pratade med stolen mitt emot , och sen tog han av sig alla kläderna och sprang in på badlandet (som var stängt) och hoppade i poolen som personalen stog  och gjorde rent..
hahaha vi fick oss ett gott skratt och en sjukt roligt middag! haha
Sen gick vi till fesstplatsen igen, kollade lite när dom sjöng karaoke. Sen så lyssnade på när dregen (ngn artist?) sjöng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0