kindá mor och dotter förmiddag! ♥

Vaknade vid kvart i 10, och då gick jag och mamma ner till stallet och fixade allt.
Sedan upp och slappa och äta frukost. Sedan vid halv 12 gjorde vi oss i ordning och åkte in till kungsbacka.
Var på kungsmässan en sväng, köpte två tröjor på bikbok och åt donken hehe ♥
Sedan åkte vi till Ridsport , eller tvärt om kanske det var... först ridsport och sen kungsmässan... skitsamma
Vi åkte iaf till ridsport, köpte ett nytt schabrak,  ngt för hovarna och ett par nya ridbyxor. härligt!
Sedan åkte vi till ica maxi och handlade lite mat och sånt. himla mysigt! ♥
Träffade nicole på ica maxi, haha henne har jag ju inte träffat ofta nu det senaste , nej nej xD
när jag kom hem packade jag upp tältet och tog bort alla grejer i sängen. duktigt (a)
Sen kom Nicole och Glenn och hämtade mig så åkte vi och fikade på krk, red även hennes ponny haha...
Sen när jag kom hem åt jag snabbt och stack sedan ner och red mina finingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0