imorgon.....

Imorgon börjar jag skolan, haha gissa om jag är nervös!? sjukt xD
Egentligen inte för att träffa alla utan för att jag inte vet vart jag ska gå imorgon... Vet att vi ska samlas klockan två men vart? haha ingen aning xD
Var iväg och hoppade med Catten i frillesås, hon var lite loj men annars superfin, så kom hem med två clearrounder! Robbsan fick ett riktigt konditionspass, aahah kanske han behöver;)? tjockisen♥
Som ni sett har jag faktiskt städat mitt rum och snackar med nicole i nästan en timme på engelska , ojoj vad hände där?;;)
But now Downie Jr knows what "ledsen" is in english;)haha
Grattis till Philip som tog SM silver idag! och Jacob som tog SM guld!

Nu ska jag kolla morden i midsomer med mamma! Vi hörs i morgon ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0