Helgen

ååh va fin min häst är!
I Fredags hoppade jag 1 meter och 105 cm.
I 1meter hade jag två tidsfel, hon var lite jobbig på framhoppning här så jag kom sent till starten och min tid hade redan börjat gå så därav tidsfelen.
Hon kändes super inne på banan!

I 105 cm Var hon också superfin på! Redan på framhoppningen kändes hon fin.
Dock så tog jag i henne innan ett hinder som gjorde att hon rev det. Synd!
På Lördagen så hoppade jag 110cm och 115 cm, Hon kändes lite trött när jag red fram men när vi väl kom till hoppningen var hon huuur fin som helst och jag tycker hon kändes bättre på lördan än va hon gjorde på fredagen!
I 110cm släppte jag lite med ytterskänkeln och direkt tog hon chansen att sticka vid sidan, ingen stor grej resten av banan kändes hon riktigt fin!
i 115 cm kändes hon väldigt taggad till, fin på framhoppningen. De 4 hindrerna jag hann hoppa kändes super. Jätte fin känsla och hon lyssna super både fram och bak! Men så kommer vi väldigt fel in på en kombination med oxer in-räcke ut. Hon kommer väldigt nära oxern så det blir ett "kråkhopp", rakt upp-rakt ner ungefär sen tar hon ett galoppsprång sen trampar hon av, dock är det väldigt långt till räcket så hon landar mitt i det och snubblar/går ner på knä. Från att hon hoppa oxern var jag inte med alls så när hon snubblar/går ner på knä så flyger jag av henne. Hade väldig tur då jag landade på nacken, men jag känner ingen smärta förutom i benet där hon råka sparka mig medans jag låg på marken.
Dock är jag riktigt besviken , hon kändes ju så fin! så fick jag inte ens hoppa klart banan. Alltid ska det vara något, antar att det kändes för bra!
Jag har klippt bort avramlingen i filmen

Jag är nöjd över helgen för överlag har hon vart såå himla fin!
haha mina stövlar gick sönder under lördagen ;( hela dragkedjan sprack.
min fining! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0