Gråbo Ridklubb

Dit åker jag nog aldrig igen! Tyckte allting var dåligt planerat.
Framridningen var i en stor lutande hage som var jätteblöt, eller en stenhård grusväg.
Framhoppningen var i en liten manege med kasst underlag! Visst att han halka ute på framridning, det var ju i en blöt och lerig hage men inne i manegen njae då börjar man undra. Och hela banan var lervälling! De harvade inte eller något utan det var hur spårigt som helst osv. jaja Robby gjorde det bästa och jag med.
Han kände att underlaget inte var bra så han vågade inte riktigt ta för sig, så han stanna på ettan och på tvåan, sen fiick jag kämpa med att få över han på varje hinder.
Strök mig till andra klassen och strök mig med Catten som jag egentligen skulle hoppat där i morgon också, istället åker jag till frillesås och hoppar två clearrounder!



min fining som gör sitt bästa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0