En sak som jag skiter i

Är vad folk tycker och tänker om mig. Jag står upp för den jag, det jag gör och det jag gjort. Även det jag säger och har sagt. Ingen är perfekt men jag tror inte man blir mer perfekt bara för man är tyst och inte visar sig själv och står för den man är.
Folk vet inte varför jag sa/gjorde på det sättet, det är bara jag som vet. Då kan dom få gå runt där i sin fega värld och snacka om det jag gjort. haha när jag skriver det känns det ju bara klockrent haha pinsamt faktiskt. För det mesta är ju sant. Om man inte vågar stå för den man är utan snackar om någon för den har gjort "si" och "så" och det får en att känna sig bättre, det visar ju bara hur liten man är och hur dåligt man tycker om sig själv.
Så folk får gärna snacka om mig för jag vet ju varför jag gjorde som jag gjorde. Det vet ingen annan. Och det dem säger är inget jag bryr mig om.


Ta ingen skit, peace out! ♥

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie Lovén

Du är en underbar tjej, man får tänka som du så länge man inte sårar någon .Kram Mormor

2011-08-14 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0