torsdagskväll och...

... jag har precis laddat över lite nya låtar till min mobil så att jag har att lyssna på i morgon när jag åker tåg till lidköping! Kommer äntligen få träffa jennifer imorgon, har saknat henne sjukt mycket nu när hon har varit i prag. Ska träffa robert också! ska bli jättekul eftersom det var ett tag sen vi sågs allihop tillsammans! åh mys!
Ska göra iordning några tidsinställda inlägg till er så bloggen inte  blir helt död medans jag inte är hemma och utan dator!
Ska upp tidigt imorgon så kommer nog inte hinna blogga i morgon men som sagt det kommer lite tidsinställda inlägg;)
Ha en jättebra påsk!
Lite bilder från veckan som gått som jag inte orkat lägga in, Lilla kalven och jennifer :')
Och sen en bild från igår, hann ju inte skriva så jättemycket om ridturen... men jag red ju iaf ut och mötte nicole som promenerade med phille. Vi gick upp i skogen till en liten liten sjö, jätte mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0