Tisdagskväll

Hej bloggen! 
Härligt med påsklov, eh ja! Helt underbart!
Kan skriva lite snabbt om vad jag har gjort under de dagar som vart.
I fredags (förra veckan) sov jennifer hos mig ju, och på kvällen tror jag det var eller om det var på lördagen så stack jag och jennifer tillsammans med pappa till en gård (skulle hämta hö) men så fanns det massa kor med kalvar så vi gick in till dom och så hittade vi en nyfödd som låg ner. Hur söt som helst! haha
Sen så ställde den sig upp och så föllde den efter oss, fast den verkade itne se så bra för den gick rakt in i en vagn och en vägg 2 gånger haha! söt :')

Sen på lördagen låg jag och jennifer och feta oss hela dan, hur gött som helst.

Söndag, upp tidigt och iväg på tävling!

Måndag - Nicole och Angelica hämtade upp mig vid halv 10 så stack vi och hämtade mikaela sen stack vi till ullared! Hur härligt som helst, hög musik hela vägen! Sen ingen kö alls nere på gekås. Hittade en del snygga saker, ska vi det någon dag!
Sedan stannade vi till hos nicole och angelicas mormor och morfar på vägen hem.
När vi kom hem åkte jag med nicole till krk och red henne ponny medans hon red neptun.
Sedan hem.

Idag har jag gjort en masssa saker! gick upp vid tjugo i 11, ner till stallet och gav hästarna hö, sedan gick jag upp och åt frukost. Sen gick jag ner och jobbade i två timmar och sedan vidare till stallet och fixade allt där. Sen gick jag hem och städade mitt rum haha .
Sen gick jag och la mig på soffan och somnade där ... vaknade vid kvart över 4 stack senare iväg på träning.
Första träningen utomhus, hur härligt som helst! underbart.

I morgon blir det laserdome med härliga människor ;D !
Har massa bilder och videosar på mobilen men har inte orkar lägga in dom än.

Kommentarer
Postat av: elina ♥

sv: härligt, men kunde vart bättre :D

2011-04-19 @ 22:58:58
URL: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0