Hur många lingon finns det i världen?

Stack iväg på bio med Evelina, Nicole och Emmy. Evelina kom och hämtade mig med alla andra i bilen vid kvart över 4. Vi såg som rubriken säger, hur många lingon finns det i världen. Den var bra, haha grät två gånger i den, det var lite pinsamt eftersom att det var personer som är förståndshandikappade på bion så det kändes fel att sitta och skratta eftersom dom var där .. haha (a) ajah, den var bra iaf.
Efter det åkte vi och köpte glass på donken. Bra avslut på söndagen!
Hela kvällen har jag suttit med videosar och bilder, har redigerat dom lite och fixat färger och sånt! Har även tidinställt lite inlägg på bloggen som kommer när jag inte har tid att blogga (a) toppen ju!

kvällsoutfiten!;)
Nu ska ja dra mig till sängs, pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0