surprice malis :D:D:D

hahah :D
skolan idag har vart as bra :D
sjukt kul !
sen så efterskolan åkte jag och malin in till kungsbacka.
och så hade jag och felix planerat att överraska malin , att felix skulle komma.
så felix kom när ja o malin satt o åt på donken :D
det var huuuuuur längesen som helst som v i träffade felix, och ja tror malin blev riktigt chockad för hon fattade inte riktigt när vi sa att vi hade planerat att felix skulle komma. XD
sen så kom även robert och axel, som jag och malin lurat runt på kungsmässan ett tag innan HAHAHAH (A)
men sen var vi tvugna att berätta vart vi var xD
sen efter att vi suttit och skämtat ett tag på ute donken så gick vi inte kungsmässan :D
och så direkt träffa vi en mssa folk ..
sen så gick vi in i leksaksaffären för ja och malin skulle kolla på "avslutningsklänningar" AJHAHAHAHAHA
shit va vi skrattade där inne ! :'D
sen så gick vi bara tunt lite innan ja o malin var tvugna att gå till pendeln , dock missade ja pendeln så jag fick ta pendeln hem .. AHA :D

gick bara med Robby idag..

nu är det jävligt dålitg väder ute !
usch inte gilla !
 ska kolla lite nya kläder , kanske lägger ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0