rubrik by anton

hej hopp gummisnopp , hehe
som sagt så drog jag ut på tiden i morse .. men jag hann ! :D
ni vet ju redan hur min dag började osv..
på onsdagar har vi håltimme och då brukar jag och någon/några cykla hem till mig. Och det gjorde vi även idag!
vi fick för oss att vi skulle baka så när det var 40 minuter kvar började vi göra chokladbollar :D
sen så hade vi bara en lektion kvar och det var svenska , just nu har alla var sin bok som man läser så alla satt o läste, asgött!
jag, jennifer och matilda satt i ett litet typ grupprum, med soffa och två fåtöljer, asmysigt .

Efter skolan cyklade ja o elin hem till mig och kollade lite saker sen gick ja ner till stallet o red käraste ponny på ängen<3 ,han var helvild! typ lurade sig själv att han såg saker och sen bara sprang allt han kunde , knäppis.



söta bilder från håltimmen ;D

Kommentarer
Postat av: elina

hahaha tänk dig thomas komma fram och säga slampa hahaha ;D



väldigt vad vi skryter om våra chokladbollar på bilderna :P

jag kopierar dom (a)

2010-09-22 @ 20:54:42
URL: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0