är alldeles slut!

skolan idag har vart helt okej. Hade idrott sista lektionen, och så först skulle alla springa 1 km (uttagningen till KM)
och det gick asbra, inte för att jag vill komma med men för att slå mig själv.
så jag sprang den dära sega 1 km på 3,20 eller nåt sånt där :D
sen så spelade vi fotboll och innebandy , fotboll tycker jag verkligen inte är kul eftersom jag är så sjukt bollrädd, men däremot kan jag tycka att innebandy är riktigt kul. Det är så mycket fart och fläkt, inte stilla någon gång typ ! haha kul.
Efter  var jag heeeeelt död ! men det var bara att ladda om för jag skulle bort och träna Robby , Han gick superfint !
han kändes jätte mjuk och verkligen avslappnad dock spände han sig i galoppen ibland men han har utvecklats enormt och fooort! fina bobsan <3
Så nu var det tänkt att ja skulle göra en sköönhetsbehandling på mig , ta bort gammalt naglack, fila naglar , nytt lack på. Ansiktsmask osv.. men så satte ja mig här i soffan med datan i knät och nu inser jag hur trött jag är , så det får vänta tills i morgon, oj gäsp!
haha
kanske kommer in lite klädcollage ch dagens outfit (!)  senare om ja inte somnar ,
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0