Älvsåkersskolansdag

idag så hade 9: orna i olika grupper fixat olika lagaktiviteter/stationer typ.
Så alla skolans elever va uppdelade i 20 lag..
och så samlar man poäng på de olika stationerna.
Jag, Malin , Sofia , Joel, Eric och Pontus var en grupp och våran station va att man skulle kasta vattenballonger på antingen Pontus eller Malin ..
haha ..
dom felsta sa att vi hade den bästa stationen ;) HAHHA men jao så är det ju ..
det slutade med att vii typ hade vattenkrig och Pontus hälde en hel back med iskallt vatten på mig , brrr HAHHAHAH
sen så fick malin stå inne i torkskåpet så satt ja , Pontus och sofia utanför och snacka
och sen när vi kom ut till planket igen så var det någon som tagit min mobil så Eric och Joel gick och ropa ut det i högtalarna över hela skolan att det va någon som tagit den och den som hade  den skulle komma till planket och lämna tillbaka den .
hahah, så kom det en liten kille som hade räddat den från en annan kille som tagit den från min väska. .
så snällt :D
bilder kommer
vid 12 var alla aktiviterna slut och då gick ja o malin ner och åt i kiosken och sen hade vi slöjd..

nuu måste ja plugga, har engelska prov i morgon ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0