Jag dör

vad mycket jag har att göra!
Vet inte hur jag ska få ihop allt med läxor , inlämningsarbeten, hästen, saker jag måste fixa.
känns som om jag inte har tid, och egentligen har jag väll ingen tid..
ikväll måste jag i alla fall planera min morgondag noga, har ingen tid över!
Kommer nog inte bli någon bloggning i morgon , kanske bara mobilbloggning.

idag var ialla fall Jag , Malin och Erica med i norra halland.
tryck på lännken neranför för att komma till artikeln, dock kan man inte se bilden. ska lägga upp den bilden någon dag.
http://norrahalland.se/component/content/article/37-artiklar/679-elever-ska-demonstrera.html

Sen ringde även Radio Halland Malin, och gjorde en telefon intervju.
tryck på länken neranför för att komma till deras hemsida där du sedan kan lyssna på intervjuen. (för att lyssna på intervjuen trycker ni på den svarta "knappen" som det står, "de kanske bryr sig om man demonstrerar".)
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=4103356

svaret på vart jag var , på hisingen! men när jag tog bilden var jag på älvsborgsbron! undra va vi gjorde där ...

Det var nog allt jag hade att berätta för tillfället. på återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0