de senaste dagarna

har det hänt så himla mycket. Nästan allt har hänt i skolan, och det svämmar över av allas känslor. Tänker inte skriva om det på bloggen för ja anser inte att är okej faktiskt.
I tisdags så var akupenturen här och satte nålar i Robby, haha. Sen så efter gjorde jag läxor ...
I onsdags så skulle ja egentligen åkt till Kungsbacka med malin , men det blev inte av... kommer inte ihåg varför xD
På våran håltimme som vi alltid har på onsdagar åkte ja o malin till ica maxi och köpte godis :D
sen åkte vi tillbaka till våran sista lektion som va svenska. På svenska lektionerna läser vi just nu, så vi satt i ett litet rum ja , malin och jennifer och läste / pratade med pernilla och åt godis HAHAHAHA
asgöött tt !
älskar våran lärare ! så sjukt underbar ! :D
Red robby i paddoken..
I Torsdags åkte jag in till kungsbacka direkt efter skolan och klippte mig och färga håret, haha hade världens goaste frisör! Snackade om allt från våldtäckter till "emo/fjortis-perioder" , hhahah...
Idag, Fredag har ja skrattat otroligt mkt. O jag älskar att ååka  moppe!!! så sjukt härlig känsla haha:D
på idrotts lektionen hade vi vikarier och vi skulle spela volleyboll
HAHAHAH shit va ja skratta ... Älskar våra nior! <3
Sen efter skolan tränade jag för carina .. Robby va jättefin ! kanoners :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0