ojojoj..

packat schema det må jag säga..  pressmöte hit , pressmöte dit.
jaja så är det la att vara tv stjärna.
HAHAHAH
nej jag skojar bara, men har haft väldigt ont om tid idag. Hade spanska prov, och så ringer Erica och undrar vart jag och Malin är, och så säger hon att hon är upp vid idrottssalen med en från norra halland . Det va någon som skulle intervjua oss... sen så blev vi helt plötsligt sena till matten  eftersom vi inte hunnit äta.
ajah ..

HAHA måste berätta om en rolig sak som hände för någon vecka sedan!
Jag och Malin stog inne på cassels och Malin testa en pälsväst, och så står det en äldre dam bakom och typ bara snurra en grej och lyssnar på mig och malin..
och sen kommer hennes man fram och ba;
har du fastnat här eller?
hon ba
nej, men jag tror det är de dära tjejerna från TV

HAHAHAH ja och malin höll på att dö av skratt <3
gulligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0