Skolan ..

Dagen i skolan har vart blandad, dels har jag vart så nere för det här med stallet.. men sen även väldigt glad,
tillexempel så hade vi idrott idag och så skulle vi orientera, och jag och malin hade ställt oss bredvid varandra .
vi bah till johanna ; ingen av oss har något lokal sinne hahah vi kommer typ gå vilse och så hade vi valt att vi ville ha slinga B som är lite svårare ;)
men hon bah ; men omni är osäkra så får ni A slingan HAHAHA
ajah jag och malin tog A slingann och vi fixade den (6 kontroller) på ungefär 20 min as bra jue :D!
hahah nu blev hon lite ägd ;) nej men ah så när vi kom dit så fick vi en xtra grej och så skulle man bara pricka i vad olika saker stog runt om i skolan vi bah men det här behöverman ju inte springa runt för HAHAH
så vi satte oss i mitten på skolgården typ hahah och så satt vi där och fixade det så kom bengt och gick förbi (vår rektor) han bah; vad gör ni?
vi bah ; vi orienterar HAHAHAHAHAHAHAHAAH


NAW  vi är så söta malin hahaha (a)

nu sitter jag här tsmans med elin och hon gör franska glosor ó ja spanska :D
fick lära mig ett nytt ord idag oxå :

DOSET DARAM

lista ut vad det betyder ni ;)
hörs senare puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0