Dagens ridpass + helgen?

Hejsan bloggen : )
Robby stog både fredag o lördag eftersom jag konfirmerades i helgen, men han har där emot fått gå i sin enorma gräshage så han har iaf gått omkring i den ;)

Jag red iaf i söndags och då red jag i en av gräshagarna ooch herrrrrrrrrrrrrrrrregud va pigg han var i galoppen bockade han som en liten tok HAHAH lät han springa av sig en del och krävde inte så mycket ;)

Idag så red jag i manegen med maria :D red med gramanen.
gorde som vanligt mycket tempo växlingar och sedan i slutet öppnor och sidförande rörelser.

hehe...  i slutet så bytte jag o maria häst, så jag fick rida hennes ennnnnnnnnorma häst och hon min lilla ponny ;) HAHAH
har ju ridit stor så det var inte direkt såmen han kändes så luftig nästan som han flög fram hahah :D det var iaf jätte kul och måste sätt kul ut eftersom valley är enormt hög :o hahah bildkommer när maria skickat :D !

imorgon är det första utomhus hoppträning! sjukt taggad :D
skriver hur dt går i morgon pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0