Onsdag

rätt sskön dag ändå, efter skolan gick jag o elin hem till mig o åt kakor hahah ^^
och satt vid datan ofc :DDDD
sen så skulle vi gå till gudstjänsten,, den skulle börjat klockan 6 .och vi va där i bra tid (vi brukar alltid vara sena ) men inte idag hahaha men så var kyrkan låst jag bah ;
ska det vara så här ?  lixom den brukar la va öppen ?
Elin bah ;
jag vet itne men var det idag?
Rebecka ;
ja jag vet att det idag det stog !

så jag ringde till mamma och bad henne att kolla och så var det ingen så nu gick vi till kyrkan och hem helt i onödan, hahahah
Jag har världens gulligaste mamma, hon hade fixat i stallet när jag kom hem så jag slapp det idag! härligt;p :D

imorgon äre konfa och sen träning :)

slänger in en dagens låt senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0