mycekt läxor o så kan det gå ..

Hej bloggis :D hehe ...

dagen har vart helt okej faktiskt , trött så klart men det är man la alltid på en måndags morgon ^^?
efterskolan så gick jag och elin i allefall hem till och så satt vi i 2 timmar och gjorde läxor , sen så gick Elin hem och jag skulle göra det sista i no:n men så kom mamma hem så jag kunde inte sittai vardagsrummet, så jag gick in på mitt rum och läste det sista, men så tydligen så somnar jag ungefär vid halv 5 kanske ? hahah och
 så vaknar jag kvart i 6 och så tror jag att det är tisdag:s  jag vet inte vart jag är och  jag går ut och är jätte arg på mamma och frågar varför hon inte tagit in Robby, och undrar varför han vart ute hela natten (det var bara ca 1 ½timme) hahah.
mamma ba; vänta lite nu är inte du istallet.
aaaaah somni förstpr blev allt heltokigt xd HAHAH!
jag går ner till stallet som ett levand lik typ och mår inte alls bra och på det så skulle jag longera Robby och han fick lite ryck ibland, usch vad jag mådde illa, känner mig inte alls frisk! hm undra varför `?..

ajah han kommer förhoppningsvis vara lugn på hoppträningen i morgon!


nu har jag laddat kamran hela dan typ så förhoppningsvis ska jag ta lite kort på Robby i morgn, han har faktiskt blivit väldigt fin i pälsen nu , fortfarande så är han typ guldbrun på halsen men det är ju flr han får sol där hela dagarna! ;)

och vet ni vad ! ? På söndag åker jag och  Robby upp till strömstad! japp, robbys hemmstad ;)
där ska vi vara i en heeeelvecka o bara träna träna träna !
ska bli så sjuuuuukt kul!  ska ringa nu i veckan och checka det sista.
ajah vi hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0