Min dag ...

hej bloggen, min dag har vart väldigt konstig men på ngt sätt härlig! hade väldigt sköna lektioner och så övade vi jätte mycket till no provet som vi ska ha i morgon, fattade ingenting! herregud:o

Idrottslektionen var jätte kul , styrketräning och alla tjejer var typ supertrötta hehe,
vi har typ börjat med ngt eller ah vi har kört et en gång med vem som kan vara försten in och ut ur duschen eftersom alla är såsega när det gäller dom ;) hahah! 
efter idrott skulle vi ha engelska och vi hade vikarie, kaj. usch usch usch! blev utsälng efter 20 minuter bara för att jag inte kunde göra typ ngt med oregelbundna verb och så fick jag gå ut och sen skulle jag bara hämta min väska och så fick han världens ryck och undrade vart jag skulle för jag fick absolut inte gå ut. omg störd! sen slängde han ut mig igen och sp fick jag gå. sen efter skolan gick jag hem och kollade på andra avenyn och sen har jag typ pluggat hela kvällen, känns ändå som om jag ärt mig lite nu ;) hehe :D

ajah nu ska  jag läsa lite mera på det jag skrivit så jag blir ännu lite klokare ;) hörs i morgon pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0