lalala - dålig uppdatering?

jag vet att jag har vart jätte dålig på att uppdatera bloggen nu det senaste, men jag har falktiskt anledningar ;)
jag har haft fullt upp alla dagarna , tränatt sjukt mycket det senaste  och mer kommer det bli, vi ska upp på toppform till vecka 14  , och då åker jag och Robby iväg på träningsläger , ska bli jättekul ! men det krävs arbete! sen så har jag varthelslut ?
i lördags så hoppade jag ju clearround ! det gick jättebra men han var sjuuuukt pigg o på, och mkt mkt stissig . räkte man bara typ klämde lite med handen så bara han nästan stannade och började hoppa på stället, hahah konstig Robby är ibland!
blev iaf 2 felfria rundor. bra!

Söndag ; skrittade ut barbacka i det härliga vädret, underbart!  var nog bra för Robby psykiskt , att se så många nya saker.

Måndag; hoppade idag . han var liiiiiika stissig idag och lika känslig i munnen . haha undrar vad som sastt sig i den hästen!?  kanske har han med hjälp av all träning blivit starkare och fått mer ork.

Tisdag; idag fick Robby vila för njag skulle på ngn teater med konfan fast det var ju typ inte det. skittråkigt iaf.
hade hellre hopptränat!

dagarna har vart bra!  verkligen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0