kyrkan

jaaaaao .
jag och malin skulle sjunga, och för det första så typ våran "vip" bänk hahah höll typ på att rasa samman varje gång vi satt oss. AHA! och sen så stog det en liten liten stege där som malin nästan vällte och sedan välte hon en hel gitarr, AHHAHAH det lät som bara den och typ alla tittade ;s
och s¨å skulle malin ta loss en mic för hon skulle läsa en text och så typ går den i två bitar så det låter jätte mycket i kyrkan HAHAH
Sen så sjöng malin levande bröd när det skulle vart livets brld HAHAH och då fick jag världens skrattanfall mitt i låten och framför micken så jag kunde inte försätta sjunga och då började malin oxå skratta HAAHHAHA!

:D det var jääte mysigt och jag tyckte vi va jätte dukltiga- AHAH - så ingen kommer fråga oss igen ;) hahah


Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAHAHAH det där med stegen känner jag igen från när dina föräldrar gifte sig :D haha precis näe du du du duuu grejsen börja när dom skulle komma in välte någon av oss en stege vid den bänken vi satt vid :P hahah

2010-03-14 @ 20:50:05
URL: http://belladahl.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0