helgen!

Helgen har varit super mysig! i lördags vaknade jag typ vid klockan 8 och så gick jag ner till Robby och fixade lite, sen gick jag upp och åt sen så körde pappa bort mig till Maria och så åkte vi tillsammans upp till Krk , där vi kollade på dom olika tävlingarna :D Maria åkte redan vid halv 12 så jag var kvar med rebecca och malin , sen så åkte rebecca och malin senare och då gick jag och mötte elin och natalie .
Vi kollade klart på tävlingarna och senare sov elin och natalie hos mig.
Hur himla skönt som helst att kolla på hopptävlingar, så sjukt mysigt! (L)

På kvällen var jag en stund i stallet och typ borstade Robby och fixade inför morgondagen (söndag).
Robby har tappat jätte mycket päls så han är jätte blank! (Y) great!

på söndagen gick jag upp kvart i 6 och gick ut till stallet och började göra i ordning allt, sen vid 7 kom elin och natalie ner och så gick vi bort till manegen så red jag en liten stund, vid halv 9 var vi inne igen och då åt vi frukost sen så gick elin och natalie hem till sig och så gjorde jag mig i ordning sen körde pappa oss upp så vi var upp på krk vid tio i 10. sen så kollade vi på alla tävlingarna, 135, 145, 150 och 125.

sen så åkte vi hem vid typ 5-6?

iaf en jätte härlig helg! oh vad man saknar sånt här! vill itne att det ska ta slut :O :D
ajah nu ska jag sova vi hörs i morgn ;) godnatt bloggen, innan jag somnar slänger jag upp min utrustningwants ;P
höhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0