Dagen :D

Ja hej o hå bloggen, inatt sov jag ju hos elin gick till henne ungefär vid kvart lver 9 i går  och så sov jag där ,
vaknade vid halv 9 och gick ner till stallet och sen hem och städade mitt rum och sen gick vi en jätterunda med jackson och efter det åkte vi till Ridsport och köpte en martingal , det behövs när jag hoppar hahah !  den jag köpte är svart! ungefär som på bilden neranför :D köpte även ett nytt bett , ett pessoa nova bett. .
var hemma kvart över 1 och då var det bara att byta om eftersom jag skule vara inne i stan hav 2 .
vi åkte in då vid typ halv två jag och elin, och så hämtade vi bio biljetterna sen så satt vi där en stund o typ prata. Elin  h kom precis när filmen börja hahah. Vi såg Alice in wonderland! :D
bra film absoult !
nu är jag hemma och typ myser :D bilder från dagens outfit kommer senare :D





Johnny depp är sjukt bra i filmen :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0