vrikad fot och internetcafé!

Hej bloggen , ja o malin har nu hittat ett internet cafe :D haha !
påvägen hit vrikade jag min fot och nu kan jag knappt gå !
ja o malin har det sjukt härligt iaf, vi har tagit långt över  300 kort ! :D så himla fina :D

vi vaknade vid 10 idag tror ja.. och så vid halv 11 gick vi och la oss vid poolen och sola ! :D  sen så vid 12 så  gick vi till stranden och tog ännu fler kort och sen så solade vi tills klockan var 1 och då gick vi och duscha .. :D 
 
I miorgon kommer kanske josefine hit :D !  och så ska hon vA med oss o tälta tills söndag !  asnice :D:D

nu fick ni eran lilla update här ifrån varberg ! :D

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

weeeei :D hoppas verkligen jag får (a)<3

2010-06-25 @ 18:53:07
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0