the day !

chena chena :D hahah
dagen har vart hur skön som helst! kändes som om jag behövde en sån här dag idag ! Maria gör mig alltid så glad :D
som sagt vi åkte kvart över 6 från Marias stall, sov typ hela vägen ner.. (susedalen ligger typ i halmstad)
så vi sov typ i 2 timmar haha :D ! sen så var vi ju självklart tidiga så ja o Maria gick runt o kollade lite och så skulle vi gå på toa så går maria in (dörrarna var Xtremt tröga!!! ) så fick hon inte stängt den ordentligt så ja putta till den och så gick den igen maria ba; ojojoj här river vi stället HAHAh och sen när hon skulle ut fick ´hon inte upp dörren så hon fick typ sparka upp dörren o då Åsa som precis kommit ut från sin tröga toalett fick dörren nästan på sig.. .HAHAHAHAAHHA sen så gick vi bara runt o kollade lite...
Maria till ngn i seketeriatet; kan man gå banan?
hon i seketeriatet; ban byggaren har inte ens kommit
HAHAHAHAHAH tidiga?? xd

iaf ja gick runt med Valley (marias häst) medans hon fixade sig o gick banan senare...
Idag har ja o maria iaf ätit världens torraste hamburgare.. eller ah brödet ! :O

dagens händelse ! ; En liten kille var upp i domartornet han var la 9? aja .. iaf trappan var la 4 meter hög o en sån dära metalltrappa ! och så kommer ja o Maria o så pratar maria i telefon och helt plötsligt säger hon till Anders; ja måste lägga på nu det ramlar en kille från en trappa ringer dig sen pusshej ..  eller ngt liknanade.. så ser man typ att en liten kille ramlar ner för trappan ! bokstavligt talat och så i sista sekund tar hans papppa emot han i luften och lägger ner han på marken o först trodde jag nästan pojken var dödd ! han bara låg där, grät inte eller sa inget . ingenting !
ja ba Maria ja kan inte titta tänk om han dör Hahaha (klen som ja är ^^ )  iaf så ser vi han senare att han haltar om kring men han lever iaf !
vi som typ hela vägen hem oxå , iaf vaknade ja när vi var i kba xD hahah

I  morgon ska ja träna .. Robby fick vila eftersom han tränat nästan 3 dagar i rad (4 med i morron)
nu ska det byggas mer ryggmuskler ;) HAHAHA!

under sommaren ska ja vara jätte duktig! iaf till en del.. hehe ^^
jag ska iaf hinna
♥ städa pappas kontor 2 gger/vecka !
♥ bättra min ridning dvs. gå 6 dagar av 7 och 3 av dessa 6 gger ska ja rida 2 pass ! ett mer "tränings"pass och ett "kontitions"pass.
♥träna mig själv ngt enormt !
♥jobba matte!


dessa är mina måsten under sommaren resten får vi se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0