skolavslutningen

självklart så försov jag mig ju! vaknade 9 o skulle vara där 10 ..
gick upp o började göra i ordning mitt hår o ah det go hela tiden ...  jag var klar med håret kvart i 10  och 10 började avslutningen.
sen tog ja på mig klänningen o lite mascara , hann inte äta frukost utan det var typ att springa till skolan.. kul !
nej denna dan började inte bra , men jag hoppas på ett bättre slut !
nu kommer det en massa bilder oxå! fler kommer när malin skickat .. jag ska iaf ta halv 4 bussen ner till kba station o möta Jeffa o så ska ja o hon vara på skumdiscot , hon ska dansa därför ska vi vara där tidigare .. ah och så sen ska vi la bara va ? tror ja ...
dock vet ja inte vad jag ska ha påmig än -.- men det blir nog tights o linne o kofta typ ..eller tights o shorts.. JA VET INTE!  

ajah nu ska ja äta frukost o sen bara ta dt lugnt !



Malin har fler bilder som hon o jag tog när vi gickhem , men dom skickar hon i morron ;D
<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Fin klänning!

2010-06-12 @ 01:36:09
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0